قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت زرشك قيمت زرشك پلويي قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زرشك تازه-قيمت زرشك آبي-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك اعلا-قيمت زرشك پفكي-قيمت زرشك پلويي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زرشك تازه-قيمت زرشك آبي-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك اعلا-قيمت زرشك پفكي-قيمت زرشك پلويي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا و قيمت زرشك تازه-قيمت زرشك آبي-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك اعلا-قيمت زرشك پفكي-قيمت زرشك پلويي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زرشك كه در گروه ميوه ها قرار گرفته، انواع مختلفي دارد. دو گونه زرشك پلويي و زرشك آبي در ايران معروف است. زرشك پلويي دو نوع دانه اناري و پفكي دارد كه از مرغوب ترين انواع زرشك بي دانه هستند و در ايران و ساير نقاط جهان شناخته شده اند.

زرشك آبگيري يا سياه، نوعي زرشك آبي است كه براي تهيه آب زرشك كاربرد دارد و نسبت به زرشك هاي دانه اناري و پفكي از نظر مرغوبيت در درجه پايين تري قرار دارد، ولي خواص درماني و تغذيه اي يكساني دارد و متخصصان طب ايراني و نوين مصرف آن را توصيه كرده اند.

در حال حاضر، زرشك پفكي به عنوان مرغوب ترين نوع زرشك در ايران شناخته شده و مقادير بسياري از آن به كشور هاي ديگر صادر مي شود. زرشك دانه اناري اغلب طعم و بويي شبيه خاك دارد، اما به دليل كيفيت رنگي و مزه ملسي كه دارد، براي تزئين غذا استفاده مي شود.

از ديدگاه طب ايراني، زرشك طبع سرد و خشكي دارد. يكي از بهترين تركيبات موجود در زرشك ويتامين B فراوان آن است كه مي تواند عوارض عصبي و حتي پرخاشگري را بهبود بخشد. مهم ترين خاصيت زرشك، ويتامين C آن است كه مي تواند مقاومت بدن را در برابر بيماري ها بويژه بيماري هاي عفوني و سرماخوردگي بالا ببرد.

نوع بي دانه زرشك پلويي كه بيشتر در نواحي خراسان مي رويد، به عنوان يك ميوه تقويت كننده كبد، قلب، معده و تصفيه كننده خون به صورت پخته همراه برنج به صورت زرشك پلو مصرف مي شود. متخصصان طب ايراني مصرف زرشك را به خانم هايي كه دوره يائسگي آنها نزديك است و آنهايي كه اختلالات رحمي دارند، توصيه كرده اند.

براساس يافته هاي پژوهشي، زرشك آبي باعث فعال شدن كانال كلسيم در قلب شده و با تنظيم ريتم قلب به بهبود نارسايي قلبي كمك مي كند. گزارش شده است، بربرين يكي از تركيبات موجود در زرشك، كلسترول را با سازوكاري متفاوت از سازوكار داروهاي استاتيني كاهش مي دهد و چنانچه استاتين و عصاره زرشك با هم استفاده شوند، سطح كلسترول بهتر كنترل مي شود. بربرين موجود در زرشك، عملكردي شبيه متفورمين (داروي كاهنده قند خون) دارد. گزارش شده در بيماران ديابتي نوع 2، حساسيت به انسولين با اين تركيب افزايش يافته است.

 

قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

به گفته محققان، عصاره آبي زرشك ميزان فشار خون بيماران مبتلا به فشار خون متوسط را با انبساط رگ ها كاهش مي دهد و با فعاليت فيتوشيميايي و آنتي اكسيداني بالا باعث كاهش وزن بيماران مبتلا به كبد چرب غيرالكلي مي شود و مي تواند به بهبود علائم و اختلالات بيماري كبد چرب كمك كند. التهاب ازجمله عوارض شايع بسياري از بيماري هاست كه موجب تضعيف سيستم ايمني بدن مي شود. به گفته پژوهشگران، عصاره زرشك علاوه بر اثر ضدالتهابي در التهابات حاد و مزمن، خاصيت ضددرد هم دارد.

اثر بازدارندگي عصاره زرشك بر رشد سلول هاي سرطاني سينه و ريه گزارش شده كه اين عصاره مي تواند باعث مرگ سلول هاي سرطاني شود و فعاليت آنتي اكسيداني آن نيز مي تواند نقش مهمي در كشتن سلول هاي سرطاني و حفاظت از سلول هاي نرمال داشته باشد. زرشك عوارضي هم دارد و چون بسيار سرد، قابض و نفاخ است، براي مبتلايان قولنج روده، معده و كليه و مزاج هاي سرد محدوديت مصرف دارد.

تركيبات اصلي زرشك چيست؟

زرشك منبعي غني از آلكالوييدي به نام بربرين  Berberine  است. علاوه بر بربرين، ريشه زرشك سرشار از اكسياكونتئين  Oxyaconthine  و بربامين  Berbamine  است. خواص آنتي بيوتيكي زرشك را به همين آلكالوييدها نسبت مي‌‌دهند. در ميوه كوچك زرشك علاوه بر مقداري اسيد ماليك و اسيد تارتاريك، ميزان ناچيزي هم پكتين يافت شده است. حضور اين اجزاء كمك شاياني به ماندگاري طولاني زرشك و به كارگيري آن در تهيه مارمالاد و سس مي‌‌كند. يكي از تركيبات زرشك كه مي‌‌تواند سهم مهمي در اثربخشي دارويي آن ايفا كند، رنگ‌دانه‌‌هاي غذايي است. رنگ‌دانه‌‌هاي غذايي از جمله آنتوسيانين با عملكرد آنتي اكسيداني باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي‌‌گردد. يكي از ويتامين‌‌هايي كه به وفور در اين ميوه خوش‌رنگ ديده مي‌‌شود، ويتامين c است؛ اما در گونه‌‌هاي مختلف و بسته به روش خشك كردن ميوه، ميزان اين ويتامين بسيار متغير است.

 

قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

اثرات زرشك چيست؟

زرشك بيشتر در حكم دارو كاربرد داشته است. در طب قديم زرشك را چه به صورت خوراكي و چه به صورت مرهم در مداواي عفونت‌‌ها به كار مي‌‌بردند. علم جديد با كشف آلكالوييدهاي زرشك و اثرات آنتي‌بيوتيكي آنها، اين ويژگي را تائيد نموده است.برخي از تاثيرات سودمند زرشك بر بيماري‌هاي كليوي و به خصوص سنگ‌‌هاي كليوي را به اسيدهاي آلي زرشك نسبت مي‌دهند. اين اسيدها با تغيير PH ادرار مي‌‌توانند احتمال عود برخي سنگ‌‌هاي كليوي را كاهش دهند.كبد يكي از ارگان‌‌هاي بدن است كه مصرف زرشك براي عملكرد بهتر آن سودمند مي‌‌باشد. زرشك محرك صفرا و موثر در سميت‌زدايي كبد و كمك كننده در درمان عفونت‌‌هاي انگلي و مشكلات گوارشي نظير اسهال شناخته شده است.

مطالعات محققان استراليايي نويد‌بخش اثرات مفيد زرشك بر كنترل قند خون است؛ البته هنوز مدارك كافي براي توصيه مصرف زرشك به اين منظور در دست نيست و از طرف ديگر ميزان مصرف ايمن زرشك مشخص نشده است.بوميان شرق ايران‌زمين از زرشك به عنوان ميوه طول عمر ياد مي‌‌كنند؛ شايد يكي از دلايل آن وجود مقدار بالاي سولفور در اين ميوه است. در واقع زرشك سرشار از فيتوكيميكال‌هايي است كه حضورشان در برابر اغلب بيماري‌‌هاي امروزي همچون بيماري‌‌هاي قلبي- عروقي، پرفشاري خون و كبد چرب نقش پيشگيرانه دارد و اين احتمال وجود دارد كه با مصرف اينگونه خوراكي‌‌ها بتوان بر مقاومت سيستم ايمني افزود. يكي از اسيدهاي زرشك اسيد آسكوربيك يا همان ويتامين c است. تحقيقات بيانگر اين است كه گرچه ويتامين c  نمي‌تواند از بروز سرماخوردگي جلوگيري كند، اما مي‌‌تواند در روند بهبود موثر واقع شود.

قيمت زرشك-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي اعلا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زرشك تازه-قيمت زرشك آبي-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك اعلا-قيمت زرشك پفكي-قيمت زرشك پلويي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 152 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593008

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .